عاشقم... عاشق آن « میم » که می آید آخر عزیز و مرا می کند مال تو !!
عاشقم... عاشق آن « میم » که می آید آخر عزیز و مرا می کند مال تو !!
خدایا! لطفا فردا صبح ار روی آن یکی دنده‌ات بیدار شو ما به خوشبختی نیاز داریم ....تو به کمی تنوع..
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, توسط سید امیر |

58.مرز کافی را بشناسید.

یکی از ضعف های فرهنگی جامعه ی امروزی توقف نکردن است و این است که ما نمی دانیم کی به نقطه ی کافی به سوی افراط، فرسودگی، خودستایی، سیری ناپذیری و وابستگی زیان بار حرکت می کنیم.

شناسایی کنید نقطه ای را که به اندازه ی کافی کار کرده اید، به حد کافی استراحت کرده اید، به اندازه ی کافی صحبت کرده اید یا خورده اید یا نوشیده اید یا ورزش کرده اید، یا شکوه و شکایت کرده اید، یا حریف خود را مغلوب کرده اید، ثروت کافی جمع کرده اید، به حد کافی قرض کرده اید، به حد کافی تعریف کرده اید و وقتی که در همه ی این کارها مرز کافی را بشناسید متوجه می شوید که ما زمانی به احساس پوچی و بیهودگی می رسیم که به نقطه ی ” کافی ” نمی رسیم.

.59امور جزئی را فراموش نکنید.

گاهی با قرار گرفتن در انبوه امور مهم و بزرگ زندگی از قبیل کار، مدرسه، خانواده، خویشاوندان و … فراموش می کنیم که به نیازهای کوچک تر خود مانند اصلاحات و تعمیرات کوچک، مرتب کردن محیط کار و زندگی، تسریع تشریفات اداری و حفظ مسائل عمومی زندگی توجه کنیم. رویارویی با این جزئیات و نادیده گرفتن آن ها سبب انباشته شدن این مشکلات جزئی روی هم و سرانجام موجب کاهش کیفیت زندگی می شود. اهمیت دادن به این برنامه های کوچک انرژی تازه ای به ما می دهد تا کارها و برنامه های بزرگتر را پیگیری کنیم. از طرف دیگر نوعی احساس رضایت در ما به وجود می آورد تا به این باور برسیم که همه امور تحت کنترل ماست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: